woensdag 22 oktober 2008

Willem Buijs (multimediaal)

Het is een klein experiment, bedoeld om op een wat andere manier - in beeld én geluid - te berichten over een expositie die wat mij betreft zeker de moeite waard is (zie ook de website van Revolution 100.000.000etc Gallery). De enige conclusie die ik op dit moment zelf kan trekken is dat het behoorlijk arbeidsintensief is, maar dat zal ook liggen aan mijn onervarenheid met het maken van dit soort bijdragen.

Graag hou ik me aanbevolen voor op- en aanmerkingen en andere reacties!

1 opmerking:

  1. Onbegrensde informatie door(bewegend) beeld en geluid zijn de uitdagingen van internet.Maar dan moet deze informatie wel relevant zijn. En dat is dit clichématige filmpje niet. Het zegt niets over Willem Buys en niets over de eigenzinnige galerie Revolution 10etc.

    BeantwoordenVerwijderen